FGA

Fushata Love Bag e FGA: Përhapja e Dashurisë dhe Shpresës përmes Dhurimit të Veshjeve

Fashion Group Albania përfundoi me sukses një tjetër fushatë “Love Bag” në bashkëpunim me World Vision Albania. Përgjatë një muaji, kjo nismë kishte për qëllim mbledhjen e veshjeve të përdorura nga klientët e Okaidit në dyqanet e tij në Tiranë, me qëllim mbështetjen për fëmijët e paprivilegjuar të moshës 0-18 vjeç. Fushata mori një reagim të madh, duke rezultuar në koleksionimin e 145 Love Bags të mbushura me veshje.

Fushata Love Bag shërbeu si një platformë e fuqishme për të adresuar nevojat e fëmijëve vulnerabël dhe për të kontribuar në mirëqenien e tyre. Fashion Group Albania, përmes markës së saj Okaidi, bashkëpunoi me World Vision Albania, një organizatë e njohur, angazhuar për të përmirësuar jetën e fëmijëve në nevojë. Duke ngritur pika grumbullimi në dyqanet Okaidi në Tiranë, FGA u dha klientëve një mundësi për të bërë një ndryshim domethënës në jetën e këtyre fëmijëve.

“Ne u jemi mirënjohës klientëve të Okaidi që përqafuan me gjithë zemër fushatën Love Bag dhe kontribuan në këtë kauzë fisnike. Nëpërmjet bujarisë së tyre, ne mblodhëm gjithsej 145 Love Bags të mbushura me veshje. Së bashku me World Vision dhe klientët tanë, ne jo vetëm kemi ofruar veshje për fëmijët në nevojë, por kemi përcjellë edhe një mesazh të fuqishëm kujdesi, dhembshurie dhe solidariteti,” tha Rozana Stafa, Menaxhere Marketingu në FGA.

World Vision shprehu vlerësimin e saj për FGA rreth partneritetit. “Fushata Love Bag ka një ndikim të rëndësishëm nëpërmjet adresimit të nevojave kritike dhe përhapjes së dashurisë dhe shpresës. Këto donacione do t’i ofrojnë ngrohtësi, rehati dhe një ndjenjë dinjiteti fëmijëve të paprivilegjuar dhe vulnerabël në komunitetet tona. FGA ndihmoi në rritjen e ndërgjegjësimit për kauzën e fëmijëve, duke inkurajuar ndjeshmërinë dhe ndjenjën e përgjegjësisë sociale brenda komunitetit tonë,” tha Eljona Elmazi, Drejtore Ekzekutive e World Vision.

Fashion Group Albania beson se gjestet e vogla të mirësisë mund të sjellin ndryshime të rëndësishme dhe fushata Love Bag është një dëshmi e fuqisë së veprimit kolektiv. Duke ndjekur qasjen e përgjithshme të përgjegjësisë sociale të Grupit BALFIN, kompania mbetet e përkushtuar për të ndikuar pozitivisht dhe për të mbështetur komunitetin.