FGA

Pyetjet dhe përgjigjet më të shpeshta

Nëse nuk arrini të gjeni informacionin që po kërkoni ju lutem na kontaktoni në adresën info@fashiongroup.al/ Whatsapp: +355 68 60 77 441/ Tel : +355 4 4530530 dhe ne do të jemi të lumtur të përgjigjemi.

Për të vazhduar me një blerje ju nuk duhet domosdoshmërisht të jeni të regjistruar.Nëse dëshironi te krijoni një llogari klikoni në "Unë jam një klient i ri" dhe shkruani të dhënat tuaja, duke përfshirë emrin, mbiemrin, adresën e e-mailit dhe krijoni një fjalëkalim për të hyrë në llogarinë tuaj.Për të përfunduar regjistrimin klikoni "Krijo një llogari" dhe përfundoni regjistrimin duke vendosur të dhëna të tjera të rëndësishme për blerjen, si numrin tuaj të telefonit,apo informcione shtesë.Nëse tashmë keni një llogari në www.fga.al, thjesht klikoni në "Identifikohu" dhe vendosni adresën e emailit dhe fjalëkalimin e zgjedhur në momentin e regjistrimit.Keni harruar fjalëkalimin tuaj? Klikoni "Keni harruar fjalëkalimin tuaj" dhe ne do t'ju dërgojmë një email për të krijuar një të ri.

Pasi keni naviguar dhe piketuar produktet që ju dëshironi procedojmë sipas pikave të poshtpërmëndura.

1. Zgjidhni madhësinë dhe ngjyrën duke klikuar "përzgjidh një madhësi " dhe "përzgjidh një ngjyrë" dhe më pas "shto në shportë".
2. Shtoni produkte të tjera në të njëjtën mënyrë ose klikoni në "vazhdoni".
3. Konfirmoni adresën tuaj të dërgesës dhe "Perfundo Blerjen".
4. Plotëso të dhënat duke verifikuar te gjitha zërat e evidentuar me yll të kuq.
5. Aplikoni një kupon promocional nëse keni një të tillë në fushën e përcaktuar.
6. Nese keni një keni një kartë klienti Happy mund të lini ne komente "Dua të përdor kuponat e mia të dhuratave " gjithashtu për të kaluar piket.
7. Zgjidhni mënyrën e pagesës që dëshironi të përdorni dhe perfundoni blerjen.

Në këtë pikë do të merrni një email konfirmimi në adresën që keni regjistruar në faqen tonë. Nëse nuk e shihni, provoni të kontrolloni dosjen Spam. Gjithashtu mund të kontrolloni të gjitha detajet në lidhje me porosinë tuaj duke u identifikuar drejtpërdrejt në llogarinë tuaj.Nuk është e mundur të shtoni më shumë artikuj kur të keni përfunduar tashmë porosinë. Nëse dëshironi, mund të bëni një tjetër.
Pas përfundimit të porosisë, nuk është e mundur që ne të ndryshojmë adresën e transportit,në porosinë tuaj por mund të na kontaktoni për të lenë komente në kodin postar që do të krijojmë për ju.

Nëse një artikull i marrë është me defekt, mund të vazhdoni me një kërkesë me anë të Customer Care në format e kontaktit si më poshtë /info@fashiongroup.al/ Whatsapp: +355 68 60 77 441/ Tel : +355 4 4530530 dhe ne do të jemi të lumtur të përgjigjemi.
Reklamoni problemin tuaj në momentin që merrni ne dorëzim produktin dhe ne do t'ju kontaktojmë sa më parë të jetë e mundur.

Ju mund të na kontaktoni për të kryer një veprim me porosinë tuaj,nëse doni te hiqni një produkt,të shtoni ose të anulloni të gjithë porosinë.

Nuk është e mundur të rezervoni një artikull në www,fga.al.Nëse vendosni një produkt në listën tuaj të dëshirave ose në shportën tuaj të blerjeve, kjo nuk do të thotë se e keni rezervuar atë. Është e mundur që një klient tjetër t'i blejë ato para jush dhe që ju të mos i shihni më në llogarinë tuaj.

Ne bejme dërgesa në të gjithë Shqipërinë. Nëse bëni një porosi në www.fal.al, ju mund të vendosni një adresë për brënda territorit të Shqipërisë.

Porositë mund të paguhen me:
KARTE KREDITI/DEBITI
NE DOREZIM
PAYSERA
POK

Nëse keni bërë një kërkesë për kthim pasi produkti i ardhur në adresë është i dëmtuar,rimbursimi do të bëhet brenda 14 ditëve pune nga data e kërkesës.Si fillim do të tërhiqet produkti nga korrierri në adresën tuaj dhe me pas do të procedohet me rimbursimin vetëm me anë të llogarisë tuaj bankare.

A keni paguar me kartë krediti?
Në këtë rast, rimbursimi do të bëhet në të njëjtën kartë ose në llogarinë rrjedhëse të lidhur brënda 14 ditëve pune. Mund të ndodhë që data e rimbursimit, në deklaratën tuaj, të përkojë me atë të blerjes.

A keni bërë paradhënie me transfertë bankare?
Rimbursimi do të bëhet në të njëjtën llogari rrjedhëse.

Me rastin e përfundimit të porosisë në fazën "Pagesa", zgjidhni metodën "Pagesa me dorëzim".Nuk është e mundur të paguani porosinë tuaj me ATM por vetëm me para në dorë.Kur fusni informacionin tuaj të transportit, sigurohuni që të shtoni adresën e saktë . Shtoni gjithashtu detaje të tjera që mund të ndihmojnë korrierin (shkallë, ambiente të brendshme, etj.).Mos harroni të mbani faturën që gjeni brenda paketës.

Ju mund të përdorni kartën tuaj të kreditit Mastercard, Visa.

Rimbursimi
Nëse ktheni një ose më shumë artikuj të porosisë tuaj, shuma përkatëse do të kreditohet në kartën ose llogarinë bankare të lidhur me të.

Siguria
Të dhënat e kartës suaj përpunohen përmes sistemit të sigurisë 3D.
Në momentin e përfundimit të porosisë, do të përdoret procedura e vërtetimit 3DS dhe ju do të ridrejtoheni në faqen e internetit të bankës. Për të përfunduar porosinë, ndiqni hapat e kërkuar.
Falë këtij standarti sigurie ju mund të bëni porositë tuaja në www.fgal.al në siguri të plotë.

Kosto e transportit do të jetë 180 lekë/porosi brenda qytetit të Tiranës dhe 250 lekë/porosi në të gjithë rrethet e Shqipërisë.Transporti standart për blerje/porosi mbi 6.000 lekë do te ofrohet FALAS nga Fashion Group Albania.

Shpërndarja do të bëhet brenda periudhës kohore 24-72 oresh pas konfirmimit të porosisë. Klienti është i detyruar të japë të dhëna të vërteta, të sakta e të detyrueshme për pranimin dhe dorëzimin e porosisë. Fashion Group Albania nuk është përgjegjëse për pasojat e ngjarjeve që janë përtej kontrollit të saj, të tilla si ngjarje të forcës madhore ose që varen nga ofruesi i transportit, të cilat do të vononin ose ndalonin dorëzimin e produkteve të porositura.Dorëzimi do të bëhet në adresën që klienti .

Ka trajtime dhe procedura të ndryshme për raste kur nga blerësi do të kërkohet ndërrim, kthim apo rezervim produkti. Më poshtë gjenden përshkrimet e karakteristikave të secilit rast, kostot dhe kushtet e pranimit për:
-Ndërrimi mund të bëhet me të njëjtin artikull me një masë apo ngjyrë tjetër,vetëm duke patur faturën origjinale te blerjes.

-Të gjithë artikujt e kërkuar për ndërrim apo kthim duhet patjetër të kenë paketimin e tyre origjinal të padëmtuar, përvec atye që kanë probleme me difekte, gjithashtu dhe kuponin origjinal të blerjes,pa të nuk mund te behet asnjë veprim.

Mund të bëni nderrim të të gjithë artikujve, perjashtuar artikujt me specifikave të si më poshtë:
– të brëndëshme, rrobabanjo, çorape, geta, vathë nuk do të pranohen.

Po, por vetem duke ruajtur faturen origjinale dhe vetem ne dyqanet në qëndrën tregtare TEG.

Vendosni barcode ose numrin e tel në fushën e specifikuar për happy card dhe aplikimi I kuponit bëhet në momentin pasi porosia është marre nga ne.

Jo, kuponi MANGO nuk mund të përdoret ne Online edhe pse produktet mund te jenë të brandit MANGO.

Per produktet qe nuk I gjeni ne website fga.al ju lutem kontaktoni ë Instagramin e brandit që ju dëshironi,për t'ju suportuar më tej me porosinë.

Dyqanet tona ndodhen ne TEG , QTU, Myslym Shyri. Per me shume linku me poshte:

Dyqanet Tona