SHOWROOM-et VIRUALE , REALITETI I RI I INDUSTRISË SË MODËS

Situata që e mbarë bota po kalon që prej fillimit te vitit 2020 dhe kufizimet globale si pasojë e pandemisë kanë shkaktuar jo pak ndryshime ne sjelljen e përqasjen e bizneseve.  Industria e modës është një nga industritë më të prekura , por edhe që shfaqi reagim të menjehershëm për rikuperim. Në të gjitha shtetet markat më të mira  anulluan çdo prazantim fizik të koleksioneve nga ku mund të vazhdonin të realizonin shitjet e tyre dhe në industrinë e modës përzgjedhja fizike  ka rol të madh në vendimarrje, e  nësë këtë vit blerësit nuk do të mund të ishin në gjendje ti shihnin nga afër veshjet që do të përzgjidhnin, atëherë duhej me patjetër të gjendej në alternativë dhe industria të ishte krijuesë.

Ndikimi i gjerë i pandemisë i detyroi markat e modës të largohen nga zona e tyre e rehatisë dhe të përshtateshin me  zgjidhjet dixhitale.

Përgjigja e tyre e shpejtë ndaj kësaj situate ishin, showroom-et virtuale, me pamje të mrekullueshme 360° ku blerësi prezantohej virtualisht me temat e koleksioneve

Nëpërmjet një experience të tillë edhe stafi i Fashion Group Albania realizoi blerjet e sezonit të ri Vjeshtë – Dimër 2020 për të gjitha markat e saj si MANGO, GEOX, CORTEFIEL, WOMEN’SECRET, SPRINGFIELD etj.

Ky është njëri prej tyre.  Showroom-i vitual i MANGO në prezantimin e koleksionit të ri që shumë shpejt do të jetë prezent në dyqanet në TEG e QTU dhe online ne www.fga.al dhe blerësi shqiptar do të mund ti bëjë të vetat.

SHKO LART